سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۴۷

اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از بهداشت و درمان

مهندس ابراهیم پیرامون : تقدیر و قدردانی از زحمات و عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت را جزو وظایف اصلی خود می دانم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به همراه مدیران و مسئولان این شرکت از بیمارستان نفت بازدید کردند.

در این بازدید ابتدا از بیماران بستری در بخش ها عیادت به عمل آمد و مدیر عامل شرکت نفت با حضور بر بالین بیماران ضمن آرزوی شفای عاجل در جریان درخواست ها ، مشکلات و پیشنهادات آنها قرار گرفت .

سپس جلسه ای با حضور مدیریت بهداشت و درمان در دفتر رئیس بیمارستان برگزار و رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز و ارائه  گزارشی از عملکرد 6 ماهه اول سال 97 ، نظرات و دیدگاههای خود را جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی -درمانی  ارائه نمود.

دکتر ناصر مظفری از حضور متناوب مدیر عامل و هیئت همراه در بهداشت و درمان تشکر کرد و اظهار داشت : این ارتباطات باعث هم افزایی ، شناخت بهتر مشکلات و دستیابی آسان به راه حل ها می شود.

عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی نیز ضمن قدردانی از مدیریت و مجموعه شرکت نفت آغاجاری بابت همه نوع همکاری گفت: با همکاری و همدلی می توان بر مشکلات فائق آمد و تجربه همکاری شرکت نفت با بهداشت و درمان صنعت نفت نیز این حقیقت را به اثبات رساند.

دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان نفت آغاجاری هم طی سخنانی نظرات و پیشنهادات خود را در راستای هماهنگی و خدمات بهتر ارائه نمود.

در ادامه مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت حادثه ترریستی اهواز از حضور در جمع کارکنان بهداشت و درمان ابراز رضایت کرد و گفت : همیشه این دغدغه را دارم که امورات جاری و مسائل مربوط به تولید نفت باعث غفلت از سلامت کارکنان نشود و حواسمان به روند رو به رشد بهداشت و درمان صنعت نفت باشد.

ابراهیم پیرامون هدف از حضور خود در بهداشت و درمان را قدردانی از زحمات کارکنان این مجموعه در پایان 6 ماهه اول سال جاری دانست و اظهارداشت : تقدیر و قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان بهداشت و درمان را جزو وظایف اصلی خود می دانم چون اعتقاد دارم که در سایه سلامتی کارکنان می توان به تولید بیشتر و بهتر دست یافت .

مهندس پیرامون در پایان نسبت به هرگونه همکاری با بهداشت و درمان قول مساعدت و همکاری داد. 

 

مک

بلا
لا
ل
ت
ه

۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید